Annuleringsvoorwaarden

Per kind zijn de kosten € 30,00
Ook kun je een extra T-shirt bestellen voor €6,00

Annuleren
Mocht het zo zijn dat de inschrijving door overmacht moet komen te vervallen, neem dan meteen contact op zodat wij tijdig op de hoogte zijn en rekening kunnen houden met het indelen van groepen.
– Bij onvoorziene omstandigheden of door maatregelen van welke aard dan ook die zorgen dat KVW niet door kan gaan krijgt je de volledige inschrijfsom terug.
– U ontvangt bij afmelding van ingeschreven deelnemer(s) geen geld terug.

Speciale regeling voor mensen met een laag inkomen
We proberen de kosten voor deelname zo laag mogelijk te houden, want we willen graag dat alle kinderen mee kunnen doen. Voor sommige ouders zijn de kosten toch nog te hoog, vooral als er meerdere kinderen zijn. U kunt dan bijvoorbeeld een beroep doen op Stichting Leergeld.

Stichting Leergeld
De stichting helpt schoolgaande kinderen uit gezinnen met een laag inkomen om mee te doen aan activiteiten op en rond de school.

Neem voor meer informatie contact op met Stichting Leergeld Roermond via telefoonnummer 0475 475 268 (maandag t/m woensdag tussen 9.00 en 12.00 uur). Of bezoek de website: www.leergeldroermond.nl

Let op: Stichting Leergeld vergoedt ook een T-shirt. U moet er zelf voor zorgen dat de bevestiging en tevens factuur van uw inschrijving naar Stichting Leergeld gaat. Onze regel is: niet betaald is geen deelname.

Wanneer u ervoor kiest om iemand aan te melden bij KVW Horn zijn onze algemene voorwaarden van kracht.